Železniční přejezd - opravdu potřebujeme čtyři koleje?
U železničního přejezdu bydlím už 7 let a tak vím, jak jsou jednotlivé koleje vytížené. Nejvytíženější jsou dvě vnitřní koleje, na kterých jezdí příměstská doprava a rychlíky směrem na Radotín a Prahu. Tyto dve koleje jsou také nejtišší, mají kvalitní sváry a vlaky po nich jedoucí produkují jen minimální hluk. Naproti tomu dvě vnější koleje jsou provedeny nekvalitně, ve sváru se prohýbají a hluk je tedy větší.
Po vnějších kolejích také jezdí vlaky podstatně pomaleji, než po kolejích vnitřních a tak by nebyl problém před železničním přejezdem svést provoz na dvě vnitřní koleje a za železničním přejezdem je opět rozšířit na koleje čtyři. Zvětšilo by se místo na křižovatku a železniční přejezd by nebyl povolen stylem "vyjímka na vyjímku", jak to prezentuje v současné době úřad a tato vyjímka je i jedním z důvodů, proč se prosazuje přemostění.
Komentáře
Přehled komentářů
Pane xxx , v polemice o 4 kolejích nebyla zmínka o tom, že se tam žije špatně ale o hluku. Vaše reakce byla- tak se vystěhujte. Vím o jednom, ten přímo zařídil stěhování. Jmenoval se Stalin. Co Vy to máte za podivné jméno? Nikoho takového v Chuchli neznám. Bydlím u kolejí přes 60 let a mohu potvrdit že projíždějící vlak je hlučnější než třeba parník. Mám se taky vystěhovat? Milan Dubský
doplnění
(xxx, 3. 12. 2008 21:58)ps.pokud máte po 7 letech bydlení u kolejí pocit,že se tam žije špatně tak 1)neměl jste si kupovat nebo se stěhovat do takových míst v Praze je a bude bytů dost 2)baráček prodejte a odstěhujte se do nějaké krásné malé vesničky kde dráhy rušej vlak.spojení a bude Vám dobře.
nejste náhodou sobec
(xxx, 3. 12. 2008 21:38)No my jako Chucheláci ty 4 koleje asi nepotřebujeme,ale co ostatní lidé z jiných míst,třeba radotín atd co třeba nákladní doprava atd.Takže já jako Chuchelák ty koleje nepotřebuju ale nejsem sobec jako Vy a ostatním lidem dopřeju slušnou dopravu vlakem do prahy.
kolejiste
(Matej, 2. 12. 2008 10:05)dle meho nazoru tam 4 koleje potreba jsou, hned za prejezdem se krajni koleje zvedaji a miri smer most inteligence. Pokud by se realizovalo to, ze pred prejezdem by se dve koleje svedli na koleje smer smichov a za prejezdem zase naopak, bylo by potreba zkratit cele stoupani k mostu inteligence kvuli vystavbe vyhybek. Obavam se ze by po zkraceni najezdu by byl sklon takovy, ze by nakladni vlaky bud nemohli vyjet uz vubec (ted nevim kolik promile zde je nyni a kolik by bylo po zkraceni) nebo jejich pobyt na samotnem prejezdu by se neumerne prodlouzil kvuli vjezdu do vyhybky a naslednemu prudsimu stoupani. Doslo by take k zablokovani hlavniho koridoru a sjizdeni souprav z obou stran a vpodstate k permanentnimu uzavreni zavor, coz by jeste pri zvyseni intervalu 10min u os vlaku byla katastrofa. Ostatne to bude i tak.. 14.12.
koleje
(Vokurka, 1. 12. 2008 1:16)Je nadpis,je podpis,fakt je to pro někoho obtížné. Bohužel nevím konkrétně co je ten blud. Jestli čtyři koleje kontra přejezd nebo úprava grafikonů a souběhy souprav. Navrhuji se vrátit k původní argumentaci, nadjezd se staví kvůli koridoru. Tato argumentace měla největší váhu. Nemá cenu vymýšlet slabší jiné. Že znalče žeznic? Vokurka
xwert
(xasdfg, 24. 11. 2008 21:18)bože muj, nastuduj si něco o řízení železniční dopravy, než vypustíš z hlavy takovýhle blud !
bydlení u přejezdu
(Milan Dubský, 13. 12. 2008 10:38)